HÄÄLÖÖW!

HEJJJJ! AJ ÄM BÄKK!   
Mennnnn hur ä läget! Just nu är jag sjuk.. DET SUGER SÅ JÄVLA HÅRT!! ÅÅÅÅÅÅRRRKKKAAAR IIINNNTTTÄÄ! Jag har haft feber sen fredags förra veckan... Jag svimmade och slog i ett bord en kväll så nu har man värsta bulan åå grejer.. Så jävla bra man är. Nejj men det var skit äckligt att svimma!!! HA HA HA HA
 
Neejjj men nu är det fakking sportlov. Jag åker till Italien på onsdag morgöön. Kommär bli as näääz. Vi ska åka till nått Sella Ronda som ligger i Selwa...? HIHI! Det kommer typ att vara sol så jag får akta mig för att få en sån där tvättbjörns bräännnna.... HAHAHAHAHAH DET ÄR SÅ JEVVLA FULT!! Det är typ jätte många som ska till Trysil i år! Det ligger i Norge och det är som Åre fast dyrare.. tyyyp... 
 
Nu ska jag faktiskt börja blogga på riktigt igen!!!! JAG SVÄÄÄÄR! Men jag har typ tappat alla läsere nu under min paus... HAGAHAHAH! Men jag ska typ fixa en riktig header och göra videoinlägg! 
MEEEEEEEEEN!!! PUSS SÅ LÄÅNGE! HARE BRA 

Kommentarer
ove sundberg säger:

Eyyyyyyy fyfan vad ful på mig azzå mannen not ok

2013-03-08 | 07:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback