DENNA SÖNDAG

Hejjjj! Idag har jag inte gjort ett skit.. Typ
Elle jag vaknade vid hALV 9. Som jag själv tycker är rätt tidigt.. Då så tittade jag på videor på videofme ni kan följa mig där @ alicia kaiser! De videoinläggen som jag kommer lägga upp på bloggen kommer att läggas upp på videofme.. Ajja, men sen så gick jag och städade lite.. Mitt rum och min garderob.. Hehe.. Sen har jag filmat lite. Bland annat min garderob. Men jag vet inte om jag vill lägga upp den. Men jag kan göra en ny. För jag lät jätte kånnnnnnstig. Men jag fattar inte.. ALLA!!! Verkligen alla typ ändrar sin röst så de låter lite fjorre aktigt på sina videos... Är det bara för att ni filmar er själva eller?? Jaaah fatta intääää..... 
DETTA INLÄGG VA INGE ROLIGT FÖR DENNA DAG HAR INTE VART ROLIG. 
Men klockan är bara snart halv fyra SAAAATTTE... Men jag är fortfarande lite krassslig, ska gå till en läkare i morrn. Så jag orkar inte träffa någon idag.. DETTTA VA BARA EN RIKTIGT SEG SÖÖÖNDAH
PUUUSS PUUSS vi hörs gubbz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback