Saker om mig!

Tjabba! Eftersom att ni läser min blogg tänkte jag att ni kanske skulle vilja veta lite om mig såå LETS DO THIS! 1. Jag heter Alicia Beatrice Maria Kaiser 2. Jag har en storasyster som heter Alina! 3. Jag går i 6:an 4. Jag gillar Hollister 5. Folk säger att jag är rolig 6. Jag är 172 cm. Det är bra men ändå dåligt.. 7. Jag är beroende av min mobil (som typ nästan alla i min ålder) 8. Jag är singel 9. Jag spelar fotboll! I DIF!! <3<3<3 10. Jag gillar att sjunga! 11. Jag tycker att Douglas Booth är den snyggaste på jorden!
Sen kommer nog haaaaan! Mobba inte mig för att jag inte kommer på vad han heter just nuuu!
ORKAR INTE MER SKRIVER MER SEN! (Kanske) PUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback