Plans 4 tomorrow!

Tjenis penis! I morgon har jag studiedag (jippi) Så jag försöker att vila så mycket som möjligt idag så jag känner mig bättre tills i morrn! I morgon ska jag och Julia hälsa på hos våran gamla skola! <3<3<3<3 Kommer att bli jättekul! :D Sen drar jag, Julia & Liv till stan! Sist vi tre gick på stan tillsammans var typ i juni så det är dags nu! Den dagen så träffade vi Loreen!! Det var naaajjjjjs! <3 Hon var typ utanför NK:s baksida! Det var så mycket folk så vi gick runt NK i stället för att gå neråt och så stod hon där! (det var typ inga där så vi frågade om vi fick ta en bild med henne! Vi var typ helt Starstrukt! (cpstav) Här e bilden! Den var en otroligt ful bild på mig men men..
PUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback