Dagen

Hejj! Idag var jag först ute och gick i skogen med min hund i 2 timmar! Så skönt, det är så fint med snön nu! Sen så kom vi hem, då gick vi och fikade. Det var jag, Mamma och Alina! Det var jättemysigt! Det var värsta 
hippster-stället! Jag tog en macka och en varm choklad! Suuuuper myyys <3 Efter fikan så gick Alina hem och då gick jag & mamma på staaan <3<3 Vi köpte de sista julklapparna (: Juuust nu sitter jag i soffan och slappar <3 det är ju lov så att ;) 
enna kanin väst är så sjukt snygg! Jag sparar till den! Jag vet att det är hemskt med päls men men... Den finns att köpa på SALT och märket heter Hollies! Supersnygg enligt miiig! Det är försent för mig att önska mig den i julklapp... </3 
 Man ska ha den en kväll när man vill vara lite finare! Då kan man ha en fin lite tunnare jacka med den under! Drömmen är ju att ha den med en svart klänning vid nyår! <3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback