Måndag 27 augusti

Chooo! I dag har jag sovmorgon till kvart i 10! AS soooft! Så jag ska möta Julia hos henne kvart över 9. Men det tar typ 2 minuter att gå till henne! Det är också rätt soft! ;)
Men jag måste släpa typ 9 skolböcker till skolan nu... Blää! Vi behövde slå in alla skolböcker under helgen. Men pappret tog slut så en bok är inte inslagen... Busigt va?! ;)
Men nu på morgonen ska vi typ ha idrott genom gång. Tyyyyyp. Så jag vet inte om jag ska ta med mig mina idrottskläder till skolan eller inte... Ajja Julia och Agnes tar inte heller med sig sina. :*
Och idag får vi veta vilka matte grupper vi kom i! Men nu måste jag fixa allt innan jag går! PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback