Första skoldagen!¡ :)))

Tänkte berätta lite om min första skoldag.. (: 
Först kom vi dit och blev uppropade, sen skulle vi gå till vårt klassrum.
Och vår lärare pratade i ungefär en timme. Min lärare heter Jill. Hon är lite sträng men en bra lärare har jag hört.

Vi lärde känna varandra, gjorde namnlekar, fick våra skolböcker mm... Min klass verkar snäll men alla var rätt så blyga i början men sen när föräldrarna gick lättade stämningen lite iallafall! Jag går i 6A!
De jag kände innan var Ludvig, Erik & Julia. Alla andra kommer jag att börja lära känna! Det är min nya klass som jag kommer gå i flera år med.
Jag kommer att sakna alla i gamla klassen! Biglove // Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback