23 augusti!

Hajj!
Nu är jag hemma och ska plasta in mina skolböcker! Orkar inte...
Ajja testen idag gick faktiskt bra! Mattetestet var lätt och jag hoppas bara att jag var bra nog för att gå i den snabba gruppen...
Engelska var lite svårare... Men det gick nog bra. 
I dag hade vi musik också! Det var jätte roligt! Vi blev indelade i två och två. Och vi ska typ göra en radioreklam för något valfritt! Så jag och Tova då ska göra reklam för " Den nya fruktjuicen, direkt från djungeln! " Typ.. hahah
Juste i dag efter musiken så var det lunch, och det hade tagit 20 minuter för oss för att vi skulle få mat om inte våran lärare  Jill hade vippat fram oss! Och alla i kön bahh, ååå men det är Jills klass! Hon har tydligen alltid gjort så med sin klass på lucherna! 
 
I morgon ska min klass 6A och 6B spela brännboll i Hagaparken, och då ska man ha matsäck så det måste jag fixa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback